2013. december 31., kedd

Év vége- év eleje

Szoktam mindig írni valami év értékelés félét... Idén ez elmaradt. Nem mondom, hogy most bepótolom, de talán kicsit visszatekintek, meg kicsit előre is.

Hol is kezdjem...

Karácsony, karácsonyi készülődés...
Azt le kell szögeznem, hogy nem ez a kedvenc ünnepem. De remélem eljön az az idő mikor azokkal és úgy ünnepelhetjük élhetjük át ahogy arra mindig is vágytam.
Titi egy jó ideje nyúzott, hogy legyen karácsonyfánk. Talán 2-3 évig nem volt, mert nem láttam értelmét. Idén vettem egy szép műfenyőt. Tényleg szép 180 cm magas, nem hullik, újrafelhasználható, és még környezettudatos is vagyok vele.   Remélem ez kitart egy jó pár évig.
Ajándékokat beszereztem, ami az egyik legnehezebb volt az ÉLET meglepetése. Tartogatott kihívásokat.
Szerencsére nagy örömöt sikerült szereznem vele.

Szilveszter...
Az eleje egy nagy káosz volt. 29-én koncertre mentünk, előtte kimentem a barátnőmhöz.
Miközben beszélgettünk, ÉLETtel is beszélgettem. Kért valamit... nekem meg eljárt a szám... és ebből egy több napos nagyon kemény bizalmi kérdésekre épülő beszélgetés következett.
Szerencsére kaptam még egy esélyt. És élek vele!!!
Nem szeretnék elveszíteni egy olyan embert aki a MINDENT jelenti nekem!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése